תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

שער חשמלי הוא מערכת חשובה לכל עסק כי הוא מאפשר גישה מהירה ומאובטחת לכניסה ויציאה מהעסק. למעשה, השער החשמלי משלב טכנולוגיות חדישות כמו קוראי כרטיסים, קודי PIN, חיישני תנועה ומצלמות אבטחה, שמאפשרות לעסק לבצע בקרת גישה מקצועית ולהגן על הנכסים והפרטיות של העובדים והלקוחות.

השימוש בשער חשמלי מספק לעסק יתרונות רבים נוספים כגון:

  1. חסכון בזמן ובעלויות – הפעלת המערכת החשמלית מקלה על עובדי העסק לכניסה ויציאה מהמבנה, ומאפשרת חסכון בזמן ובעלויות של מאבטחים אנושיים.
  2. שליטה בגישה – השער החשמלי מאפשר לעסק לבקר מי נכנס ויוצא מהמבנה ובאיזו שעה, וכן להגביל את הגישה לחלקים מסוימים במבנה על מנת לשמור על פרטיות וסודיות של מידע וציוד.
  3. חסימת גישה לא מורשית – השער החשמלי מאפשר לעסק למנוע כניסה לא מורשית למבנה על ידי חסימת הגישה לאנשים שאינם מורשים וזיהוי כניסות לא מורשות.

איך שערים ומחסומים חשמליים תורמים לבטיחות של העסק?

שער חשמלי ומחסום חשמלי מסייעים לבטיחות העסק על ידי מניעת כניסה לא מורשית למבנה והגבלת גישה לאזורים מוגבלים, מניעת פעילות לא מורשית של עובדים וכן חסימת כניסה של מכוניות וכלי רכב למבנה. כמו כן, מערכת השער החשמלי מאפשרת לנהל את הבטיחות ולזהות כניסות לא מורשות למבנה. בעיקר בישראל הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר, גם לצורך הגנה על העובדים ועל הלקוחות וגם לצורך להגן על הסחורה מבפגיעות ברכוש.

איך מחסום חשמלי מגן על הסחורה?

מחסום חשמלי מגן על הסחורה על ידי מניעת כניסה של אנשים לא מורשים לאזור האחסון וההעברה של המוצרים. המחסום יכול להיות מצופה במתכת או בפלסטיק חזק ויש לו מערכת של שורות של חיישנים ומצלמות המאפשרות לזהות תנועה ולאפשר כניסה רק לאנשים המורשים לכך. המחסום עוזר למנוע גניבת סחורה ואף יכול להיות תומך במערכת ניטור ומעקב של הסחורה על ידי זיהוי כניסות ויציאות מהאזור והקלטת נתוני הפעילות.

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן