מהו בעצם שער הזזה קונזולי קל?

שער הזזה קונזולי קל נותן מענה לבעלי בתים, גינות רחבות קנה, עסקים ובניינים. הוא מרחף מעל הקרקע ומחובר לזו רק באמצעות פס רע של גלגלים שמקובעים אליו. יש שני גלגלים עליונים ושני גלגלים תחתונים, וכך השער נע לכל כיוון נדרש בקלילות וביעילות רבה.

שער כזה יוכל לתת לכם מענה מדויק לצרכי הבטיחות במינימום מאמץ וכאב ראש. הוא יכול להיפתח ולהיסגר ע״פ דרישה וע״פ זיהוי מרחוק, הוא מגן וחזק ויהווה פתרון מעולה עבורכם לתיחום השטח שלכם באופן ברור ומוכר.

השערים הקונזולים יכולים להוות יתרון משמעותי בכל הנוגע לתיחום והגבלת כניסת רכבים חופשית למקומות רבים שבהם מערך הבטיחות צריך להיות גדול יותר, לדוגמא מבנים ושטחים ציבוריים וממשלתיים. שער קונזולי מחברה מובילה ומנוסה יבצע את המשימה נאמנה, ויעמוד בכל כללי הבטיחות המחמירים ביותר – על מנת שאתם תקבלו בדיוק מה שרציתם ועוד הרבה, הרבה יותר מזה.

איפה שער הזזה קונזולי יתאים לנו?

זה לא נדיר לראות שערי הזזה קונזוליים בכניסה ליישובים רבים ברחבי הארץ, בכניסה למפעלים רחבי מידות והסתעפויות, בכניסה למוסדות ציבוריים וממשלתיים, פארקים ומתחמים ציבוריים עם הגבלת כניסה בשעות מסוימות ועוד רבים. המטרה העיקרית של שער הזזה קונזולי קל הינה להגביל כניסה ויציאה בכל שעות היממה, ובכך להגדיר מתי המתחם / השטח המדובר פתוח, סגור או פתוח למבקרים ספציפיים, עובדים ופועלים.

הרבה משערי הזזה קונזוליים ניתנים לפתיחה חכמה דרך הטלפון הנייד ולכן יכולים להיפתח ולהיסגר על ידי זיהוי של האדם ו/או המכונית שמעוניינים להיכנס לשטח. זה יתרון משמעותי במיגון הכללי של השטח, שכן רק מספרי טלפון ו/או רכבים מורשים יוכלו להיכנס אל השטח ללא בעיה – בעוד שכל השאר יוכלו ליצור קשר עם בעלי המקום, ולהיכנס רק במידה ואלו מפעילים את פתיחת השער דרך הטלפון שלהם.

זה יתרון משמעותי במיוחד לבעלי חברות גדולות, מפעלים ומתחמים שרואים לעיתים עשרות ואף מאות מבקרים ביום. יש צורך מיוחד להגביל את הכניסה הרחבה ולדעת בדיוק מי נכנס ומתי – על מנת לשמור על כל הנוכחים מוגנים ובטוחים בעת השהייה בשטח.