יש הרבה דברים שיגרמו לבית שלכם או למשרד שלכם להיות מקום יותר בטוח, ואין ספק שאחד מהם זה אם יעמוד שער בכניסה למקום. זה לא משנה אם מדובר על הבית הפרטי שלכם שאתם רוצים להגן עליו או שמדובר על הכניסה לחניה למשרד, כי בכל מקרה שערים חשמליים זה הפתרון הכי טוב שתוכלו לחשוב עליו. אם חשבתם שגם בעידן המודרני שבו אנחנו חיים התקנת שערים חשמליים זו התקנה של שער גדול במיוחד, הרי שאתם טועים, כי אצלנו בחברת אלון שערים תוכלו למצוא הרבה מאוד פתרונות נפלאים לכל מקום שבו הייתם רוצים להציב שער. החברה שלנו קיימת מזה שנים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאם תיפנו אלינו עוד היום תוכלו לקבל מאיתנו הרבה אופציות יצירתיות במיוחד כדי להגן או לחסום את המקום שאת הכניסה אליו אתם רוצים לחסום לאחרים.

הלקוחות שלנו נהנים משירות מלא:

  • זמינות גבוהה –כל לקוח שלנו יודע היטב שהוא יוכל לפנות אלינו 24 שעות ביממה, כך שאפילו במידה ויש תקלה בשער, מייד יהיה נציג של החברה שלנו שיוכל להגיע למקום ולתקן עבורכם את העניין.
  • אמינות –אצלנו באלון שערים תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר, כי כל עובדי החברה שלנו מכירים את התחום וכל אחד מהם מציע שירות אמין ואדיב במיוחד.
  • פתרונות יצירתיים –יש לנו פתרון לכל מקום שבו צריך להציב שער, בין אם מדובר על שערים חשמליים שמיועדים לכניסה לבניינים גדולים ובין אם מדובר על שער חשמלי קטן שצריך להגן על החניה הפרטית שלכם.
  • שירותי תחזוקה –עוד סיבה טובה שבגללה כל כך הרבה אנשים פונים דווקא אלינו, זו העובדה שאנו מציעים גם שירותי תחזוקה לשערים שאנחנו מתקינים. כך למעשה אתם בעצמכם לא תצטרכו לעשות דבר, כי אנשי הצוות שלנו יהיו אחראים על התקנת השער וגם על התחזוקה שלו.

 

למה כדאי להתקין שער חשמלי?

אין ספק שבעידן של ימינו האופציה הכי טובה להגנה על שטח מסוים או לגידור שלו זה שער חשמלי, כי הרי לא תתקינו שער שיהיה עליכם לפתוח בכל פעם מחדש בכוחות פיזיים גדולים. חשוב להתקין את השערים החשמליים אם אתם רוצים להבטיח שהחניה תישאר רק של דיירי הבניין שלכם או במקרים שבהם אתם רוצים לחסום את כניסתם של אנשים זרים אל מקום ששייך לכם באופן פרטי. אצלנו באלון שערים תוכלו לקבל מגוון פתרונות יעילים ביותר במחירים שונים, כך שאין ספק שגם במסגרת התקציב שלכם תמצאו אצלנו את השער המתאים לכם.