איפה אפשר לשכפל שלט לחניה?

• שלט לחניה ניתן לשכפל במספר מקומות כאשר המקום הכי טוב לשכפל אותו, ורצוי לעשות זאת מיד עם קבלת העותק או סיכום מראש על שני שלטים, תהיה החברה שהתקינה את ה שער. החברה שהתקינה את השער החשמלי החדש שלכם היא זו שתספק לכם גם את השלט ולכן היא יכולה ליצור או להזמין שני עותקים כאלו.

• זה הפתרון הטוב ביותר אך כמובן כמו כל ישראלי תרצו להשוות את המחירים, ולכן חשוב לפנות גם למנעולנים שונים ולראות האם יש ברשותן את האפשרות הזו. לא כל חברת מנעולים או כל צוות מנעולנים יוכל לשכפל את המפתח ולא תמיד האפשרויות לשכפול יהיו כה רבות אך בכל מקרה זהו דבר שחשוב לבדוק.

• לא משנה במי אתם בוחרים, חשוב לבדוק את האמינות. כמובן ששכפול אצל חברת השערים החשמליים שהתקינה את השער אצלכם תהיה הבחירה הכי אמינה שיש אך  בבחירה של חברה אחרת מוטב לבדוק את ההמלצות שיש עליה וכמובן את האחריות שהיא מציעה, אחריות שחייבת להיות לפחות לשנה לתקלות שיכולות לצוץ. לא מדובר על שכפול מסובך במיוחד והוא יכול להיות גם קצר מאוד, אך כמה הוא עולה?

כמה עולה לשכפל שלט לחניה?

שכפול שלט לחניה יכול לעלות בטווח מחירים משתנה מאוד כי זה תלוי בסוג השלט. סוג השלט נובע גם מסוג השער החשמלי. ההבדל בין השלטים נובע במרחק שהם יכולים לפתוח את השער, בעמידות השלט לאורך זמן וכמובן סוג המקשים וגודל השלט עצמו. יש שלטים שיש להם כמה אפשרויות פתיחה בעוד רוב השערים החשמליים יכילו רק אפשרות לפתיחה, לסגירה ולעצירת השער, כשמדובר במקרה בטיחות או בצורך לפתור אותו רק למחצה.