סוגי שערים חשמליים

בתחום של שערים חשמליים לבית אפשר למצוא שני סוגים עיקריים – שערים שמיועדים לכניסה ויציאה של אנשים (הולכי רגל), ושערים שמיועדים לחנייה. תחת כל אחת מהקטגוריות הללו יש תת קטגוריות שמתייחסות לצורה ולגודל של השער, מנגנון הפתיחה והסגירה, אפשרויות של שליטה מרחוק וכו'.
הטכנולוגיות של ייצור השערים ושל מנגנוני הפתיחה השתכללה מאוד בשנים האחרונות, והמשמעות היא שיש היום פתרונות לכל צורך – גם במקומות שבהם יש מגבלות של מקום או אילוצים נוספים.

שער לחניה

שער לחניה הוא הסוג הכי פופולרי תחת הקטגוריה של שערים חשמליים לבית, גם בבתים פרטיים וגם בבתים משותפים. השער הבסיסי ביותר הוא מחסום זרוע – זה שאנחנו מכירים בדרך כלל מחניונים ציבוריים. המטרה של המחסום היא למנוע מרכבים זרים להיכנס ולתפוס את שטח החניה שמיועד לדיירים או לאורחים. זהו פתרון פשוט וזול יחסית, שעושה את העבודה. ניתן לשלוט על הפתיחה והסגירה מרחוק על ידי שלט או טלפון סלולרי, או על ידי הקשת קוד, כרטיס קרבה וכו'.
החיסרון של מחסום הזרוע שהוא לא מונע כניסה של הולכי רגל ולא מקנה תחושה של פרטיות. לכן במקרים כאלה אנחנו ממליצים להתקין שער אלומיניום שיאפשר לחסום באופן מלא את המעבר לחניה. זהו פתרון שמתאים במיוחד לבתים פרטיים עם שטח חניה פנימי. הגידור המלא ימנע מזרים להיכנס לשטח של החניה והבית, ימנע מעוברי אורח להציץ פנימה, וגם ייראה נהדר.
אלומיניום הוא חומר קל משקל כך שניתן לייצר ממנו שערים וגדרות גבוהים ורחבים ולהתקינם בקלות. ברוב הבתים מומלץ להתקין שער גרירה או שער נגלל, מכיוון שמנגנון הפתיחה שלהם מאוד יעיל ונוח לשימוש, ואינו דורש מקום רב. גם כאן ניתן לשלוט על הפתיחה והסגירה מרחוק באמצעות שלט או טלפון סלולרי, או על ידי הקשת קוד במקום.

שער להולכי רגל

בהתקנה של שערים חשמליים לבית יש ביקוש גם לשער כניסה שמיועד להולכי רגל – כלומר שער הכניסה הקלאסי שכולנו מכירים. הפתרון של שער חשמלי מספק לכם את השקט הנפשי והביטחון, ביחד עם תפעול קל ונוח של השער. ניתן להתקין שער עם מנגנון נעילה חשמלי, וניתן גם לשדרג אותו ולהתקין מנגנון של פתיחה וסגירה בדומה לשער בכניסה לחניה.
גם כאן יש דרכים שונות לשלוט על פתיחת השער, הן מקרוב והן מרחוק.

לסיכום, שערים חשמליים לבית הם פתרון נוח, בטיחותי ואלגנטי. שימוש באלומיניום כחומר גלם בשילוב עם מנגנוני פתיחה מתקדמים, מאפשר לנו לייצר ולהתקין שערים שנראים נהדר גם בסביבה צפופה.