תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מנוע תלת פאזי

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

מנוע חשמלי הינו מכונה שמתרגמת אנרגיה של חשמל לפעולה סיבובית. ניתן להבדיל בין שני סוגים של מנועים בולטים – מנוע חד פאזי ומנוע תלת פאזי. המנוע החד פאזי מתאים לשימוש במקומות בהם נדרשת אנרגיה נמוכה יחסית של חשמל. כמו כן אם אין אספקה של חשמל תלת פאזי יהיה עלינו להתמודד עם מנועים חד פאזיים במכשירים השונים שישרתו אותנו. במנוע חד פאזי נבנית פאזת עזר שתגרום להתחלת התנועה כאשר השדות מחוברים. מה שמניע את המנוע ומפעיל את המכשיר.

כיצד פועל מנוע תלת פאזי ?

מנוע תלת פאזי מתאים לפעולה כאשר קיימת אספקה גבוהה של חשמל. יש לפחות שלושה שדות מגנטיים לכל פאזה. הפאזות קבועות בזווית של 120 מעלות וכך נוצר מומנט סיבובי של הרוטור. מנוע תלת פאזי מספק אנרגית חשמל גבוהה יותר, אך הוא מצריך כאמור חיבור תלת פאזי בלוח החשמל. הוא משרת בתחום התעשייה אך גם את המגזר הביתי. יש כיום מכשירי חשמל מתקדמים שפועלים באמצעות מנוע תלת פאזי, ולכן מצריכים גם חיבור תלת פאזי בלוח החשמל.

יש מכשירי חשמל רבים שצריכת החשמל שלהם נמוכה ואין להם כלל צורך במנוע תלת פאזי. הם עובדים נהדר עם מנוע חד פאזי. ההתקדמות בתחום וייצור מנועי תלת פאזי נועדו לספק מענה למכשירים מתקדמים ועוצמתיים, אשר צריכים בהפעלתם הבדלי מתח וכן מיגון אשר מערכת של מנוע תלת פאזי מספקת.

מנוע תלת פאזי DEA

מנוע תלת פאזי לשערים חשמלי

בתחום השערים החשמליים מגיע לידי שימוש מנוע מסוג תלת פאזי. הוא מאפשר את הפעולה של השערים באופן הרצוי. מנוע תלת פאזי מתאים במיוחד לשערים כבדים או כאלו שיתמודדו עם פתיחה וסגירה אינטנסיביים. כאשר המנוע חזק ועוצמתי הוא יוכל לעמוד בנטל ולאפשר את הפעולות הרצויות בשקט ובמהירות. במקום בו מנועים חלשים עלולים לחרוק, לא לעמוד ביעדים או להתקלקל במהירות, יצליח מנוע תלת פאזי לבצע את הפעולה הרצויה באמינות, ביעילות ולאורך זמן ללא תקלות. כדי לקבל מענה מקצועי ומותאם היטב, כדי להתאים נכון את המנוע לפי כובדו של השער והגודל שלו, אתם מוזמנים לפנות אל חברת אלון שערים ומחסומים חשמליים. אנו משווקים מנועים תלת פאזיים תוצרת החברות המובילות בענף – NICE RUN 2500i, DEA GULLIVER 2000 , ELRAM. 

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן