תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

שער קונזולי

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

שער קונזולי הינו שער הזזה מרחף ללא מסילה, או במילים אחרות שער קונזולי, יכול להתאים למקומות שבהם תנאי השטח קשים ולא סטנדרטיים. במאמר הבא נסביר ממה מורכב שער כזה ומה הם יתרונותיו. שער קונזולי מיועד להתקנה במקומות שבהם אי אפשר להתקין מסילה. למרות שהוא כבד וחזק, שער קונזולי נחשב אמין ולכן מומלץ בכניסה ליישובים, במעברי גבול ובאתרים ביטחוניים רגישים. עם זאת, הוא יכול באותה מידה גם להתאים לבתים פרטיים וכמובן בנייני מגורים משותפים או בנייני משרדים.

שער חשמלי קונזולי

שער חשמלי קונזולי מומלץ לקרקע לא ישרה או אם הקרקע חולית והוא מגיע גם בגרסה קלה ודקה יותר עבור בתים פרטיים. בשביל להתקין אותו צריך קודם להכין את התשתית, לאחר מכן לחבר קרוניות בעלות 8 גלגלים ממוסבים צירים ומסילות ואז להתקין את המערכת החשמלית.

מנוע לשער קונזולי גלגלים לשער קונזולי מסילה לשער קונזולי
המנוע שבו משתמשים בשער קונזולי חייב להיות חזק ואמין. ככל שהשער גדול יותר, כך הוא יצטרך לעמוד בעומס רב יותר את הקרוניות המכילות 8 גלגלים ממוסבים של שער קונזולי מקבעים בתוך הבטון. הגלגלים הממוסבים ע"ג הקרוניות מאפשרים תנועה סיבובית במינימום חיכוך, ובכך מסייעים לשמור על עמידות השער ותנועה חלקה בשער קונזולי אין מסילה נפרדת. כל המסילה למעשה זזה עם השער לצדדים, על מנת לאפשר את הפתיחה והסגירה
שער קונזולי

קורה קונזולית

הקורה המרחפת נעה קדימה ואחורה באמצעות גלגלים שהתפקיד שלהם הוא לייצב אותה. בניגוד למחסומי זרוע, הקורה נחשבת חזקה ומאסיבית ולכן היא יכולה למנוע התפרצות של כלי רכב. בנוסף, היא מתאימה למקומות שבהם נדרש משהו חזק יותר ממחסומי זרוע ותנאי השטח מאפשרים את התקנתה.

שער קונזולי קל

שער קונזולי קל יכול להיות מותקן עבור לקוחות פרטיים יחד עם תוספות ומנגנוני בטיחות מיוחדים. המטרה של השער היא להגן על מקום החניה ולמנוע פריצות, אבל המשקל הנמוך אמור לאפשר לפתוח ולסגור אותו מהר יחסית. מבחינת תחזוקה, הדבר החשוב הוא לבצע שימון וכיוון של השער אחת לשנה מינימום.

לסיכום, היכרות עם מאפיינים שונים של שערים חשמליים עוזרת להבין מה היתרונות של כל אחד מהם. אם עוד יש לך שאלות, המומחים של אלון שערים ישמחו לעמוד לרשותך בהשארת פרטים באתר.

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן