תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

שער כנף

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

שער שנע על ציר ואפשר לפתוח אותו מהאמצע כלפי פנים או חוץ מותקן בלי מסילות על הקרקע ולכן מיועד לבתים פרטיים, מבנים ציבוריים ובתי עסק. בנוסף, אפשר לייצר אותו מחומרי גלם שונים כמו ברזל, פלדה ואלומיניום וכך להתאים אותו לדרישות של הלקוחות ולתקציב

שער כנף הוא אחד מפתרונות המיגון המומלצים והטובים ביותר. היתרון העיקרי שלו בא לידי ביטוי בכך שלא צריך להוסיף מסילה על הקרקע על מנת להתקין אותו. בגלל שאין צורך במסילה בשביל להתקין שער כנף, הוא יכול להתאים גם למקומות קטנים יחסית – כמו למשל כניסה לחניה של בית פרטי, מבנים ציבוריים או בתי עסק.

הפתיחה של השער כלפי פנים או חוץ נבחרת על ידי הלקוחות לפי תנאי השטח. אם למשל מתכננים להתקין שער כנף ברחוב הולנדי שיש בו תנועה של כלי רכב ושכנים, סביר להניח שנעדיף שהפתיחה תהיה כלפי פנים – אבל נצטרך לדאוג שהרכב לא יהיה קרוב מדי ליציאה. במקרים אחרים, פתיחה כלפי חוץ תספק את המענה כל עוד תנאי השטח מאפשרים את זה.

שער כנף חשמלי

המנוע החשמלי שבו משתמשים על מנת לפתוח ולסגור את שער הכנף חשוב כי הוא משפיע על העמידות ועל האמינות שלו. את השער עצמו ניתן לדוגמא לייצר מאלומיניום, ברזל או פלדה, אבל לכל אחד מהם יש מאפיינים אחרים ומשקל שונה: האלומיניום הוא חומר גלם קל ועמיד בפני שיתוך, בעוד פרזל ופלדה הם חומרים חזקים שמחייבים מנוע עוצמתי.

התפקיד של בעלי מקצוע הוא לעזור לנו לבחור שער כנף חשמלי ולהתאים עבורו מנוע רלוונטי. את המנוע בוחרים לפי המפרט, ההספק ונתוני צריכת האנרגיה וניתן גם לוודא מראש שהוא מתאים ספציפית לדרישות של שערי כנף.

שער דו כנפי

שער דו כנפי הוא רחב וגדול יותר, לכן הוא מתאים למעבר של מכוניות שירות, ג'יפים ואפילו משאיות. ניתן להשיג שער דו כנפי עם או בלי קרן ולבחור בין אפשרויות נעילה שונות ובהן נעילה חשמלית, כרטיסים או נעילה מכאנית. גם את הנעילה וגם את העיצוב בוחרים לפי איך שעומדים להשתמש בשער ובהתאם לתנאי הסביבה.

יש לך שאלות על שערי כנף? המומחים של אלון שערים מחכים לקבל פרטים דרך האתר הרשמי על מנת לעמוד לרשותך עוד היום!

שער דו כנף חשמלי

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן