תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מנוע לשער כנף

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

שער כנף הוא פתרון נפלא לחניה ולא רק. כיום יש שימוש רב בשערים החשמליים והם מספקים ביטחון וגם נוחות. ניתן למנוע כניסה לא רצויה ולהבטיח כי החניה ממתינה לכם פנויה. החלק החשוב ביותר בשער הוא המנוע. ומנוע לשער כנף צריך להיות יעיל ומותאם במיוחד לשער.

איך פועל מנוע לשער כנף חשמלי ?

השער החשמלי מורכב מהכנף עצמו, פיקוד ומנוע האחראי על הזזת השער בקבלת האות. כך שכאשר אתם לוחצים על שלט או נעזרים בטלפון שלכם לצורך פתיחת השער, המנוע נכנס לפעולה ומסיט את כנף השער הצידה, כך מתאפשרת לכם כניסה. המנוע אחראי גם על סגירת השער בהנעת הכנף חזרה למקומה.

יש שערים בגדלים שונים ובמשקלים שונים, כמובן שהמנוע חייב להתאים לשער כדי לאפשר פעילות תקינה ויעילה. כמו כן יש להבדיל בין מנועים לשערים חשמליים תוצרת חברות שונות. שכן לכל מוצר יש מאפיינים משלו אשר משליכים על אופן ההתקנה כמו גם על שביעות רצון בתקופת השימוש. המטרה בכל התקנה היא כמובן ליצור שער איכותי ויעיל שמבצע את הפקודות שניתנות לו במהירות וביעילות, והוא יחזיק מעמד ללא תקלות לאורך תקופה ממושכת של שימוש משביע רצון.

מנוע וירגו לשער כנף

סוגים של מנועים לשערים חשמליים

יש מספר סוגי מנועים לשערים חשמליים, לכל סוג ודגם יש נתונים שונים לצורך התאמה לשערים בהתאם לפרמטרים השונים כגון: גודל ומשקל, כמות הפתיחות ביום ועוד.

לכל אחד מהמנועים הללו עוצמה ויכולת להפעיל שערים מסוגים שונים. כמובן שבפועל יש לבצע התאמה אופטימלית על מנת להבטיח שהמנוע אכן יכול להניע את הכנף ביעילות ולאורך זמן. כי כמו בתחומים אחרים, התאמה פחות טובה של המנוע לשער עלולה להוביל לבלאי מהיר, לתנועה איטית של השער ולעוד תקלות אחרות שקשורות לעוצמת מנוע בלתי מתאימה למשקל השער או לגודלו.

מנועים לשער כנף תוצרת איטליה

קיימים כיום בשוק מנועים לשערי כנף חשמלי תוצרת חברות שונות. בין היתר ניתן לציין את החברות הבולטות , BFT ו – NICE.  חברות איטלקיות אלו ידועות כחברות איכותיות אשר מוציאות לשוק מנועים עם רגשי התנגדות והאטות, באיכות גבוהה.

התייעצו איתנו

החברה שלנו צברה ניסיון רב וידע עשיר בתחום התקנת מנועים לשערי כנף. אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר ואת המענה המושלם בכל מה שקשור להתקנות שערים חשמליים. התאמה מדויקת של מנוע לפי הנתונים של השער והתקנה מקצועית.

מנוע לשער כנף P7
מנוע לשער כנף P7
מנוע לשער כנף PHOBOS BTL
מנוע לשער כנף P. BTL
מנוע לשער כנף IGEA BT
מנוע לשער כנף IGEA BT
מנוע לשער כנף LUX
מנוע לשער כנף LUX
מנוע לשער כנף SUB
מנוע לשער כנף SUB
מנוע לשער כנף PHOBOS BTN
מנוע לשער כנף P. BTN
מנוע לשער כנף E5
מנוע לשער כנף E5
מנוע וירגו לשער כנף
מנוע וירגו לשער כנף

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן