תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מנוע לשער חשמלי נגרר

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

מנוע אלקטרו מכאני לשער חשמלי

כידוע לכל, שער חשמלי מורכב משני אלמנטים עיקריים:
• השער עצמו.
• המנגנון החשמלי שמפעיל אותו.
בעוד השער עצמו הוא זה הנראה לעין, המנגנון שמפעיל את השער מוסתר היטב, הן מטעמי אסתטיות והן מטעמי בטחון. בכל מקרה, כדאי ורצוי להקדיש מחשבה מעמיקה לבחירת המנוע החשמלי לשער, לא פחות מאשר למראה וסוג השער עצמו. בסופו של דבר, מנוע לא טוב ישבית את השער והוא יהפוך להיות חתיכת ברזל ללא שימוש.
מנוע אלקטרו מכאני לשערים חשמליים הוא המנוע הקטן ביותר שיש וגם השכיח ביותר. הוא מתאים לשערי כנף ולשערי הזזה בגדלים ומשקלים שונים. הוא מגיעה כיחידה נפרדת ועצמאית הניתנת להתקנה בכל סוג שער. המנוע הסטנדרטי משלב פיקוד חשמלי לצד מנוע גיר רגיל.
בדרך כלל, צורתו מלבנית והוא מגיע בהספקים וכוחות שונים על מנת שיוכל להפעיל שערים חשמליים כבדים או קלים, מרובי פתיחות וסגירות ביום או שערים פרטיים ללא הרבה פתיחות וסגירות ביום. בנוסף, חובה להוסיף גם בקר בטיחות שימנע סגירה אטומאטית של השער במקרה שהמעבר לא פנוי.

התאמת המנוע לשער

התאמת המנוע לשער נעשית עקב שיקולי משקל ואינטנסיביות של עבודה ביום. חוסר התאמה של המנוע לשער תגרור שורה של תקלות שבסיומן תצטרכו להחליף את המנוע. רבים מעוניינים לחסוך בעלויות ומרכיבים מנוע אלקטרו מכאני שאינו מתאים לדרישות השער. רק לאחר תקופת מה הם מגלים כי המנוע חורק ואינו "סוחב" כפי שרצו.
חברת אלון שערים מעניקה את הייעוץ המקצועי בדבר התאמת המנוע המכאני לסוג השער ואף נותנת אחריות מלאה על המוצר. בנוסף, גם לאחר שנת האחריות אנו ממשיכים ללות את הלקוח ולוודא כי המנוע אכן עובד כפי שצריך.
צריכים יעוץ מקצועי? צרו קשר ונציג של אלון שערים יחזור אליכם במהירה.

דגם מנוע DEMOS-BT לשער חשמלי

מנוע מהיר: 13 מ'/דקה כולל האטת סוף מהלך ורגש לחץ בתנועה אפשרות לסוללות גיבוי להפעלה בעת הפסקת חשמל מתאים לשערים נגררים במשקל של עד 500 ק"ג מנגנון הגנה נגד מחיצה של גופים זרים על ידי השער מנגנון הגנה לשמירה על ה-Gear ולוח הפיקוד גישה נוחה ללוח הפיקוד הממוקם בחלק הקדמי של המנוע

DEMOS-BT

דגם DEIMOS -SR לשער נגרר

מנוע עמיד במיוחד מתאים לשערים נגררים במשקל של עד 500 ק"ג מנגנון הגנה נגד מחיצה של גופים זרים על ידי השער(מצמד) מנגנון הגנה לשמירה על ה-Gear ולוח הפיקוד גישה נוחה ללוח הפיקוד הממוקם בחלק הקדמי של המנוע מהירות פתיחה : 8.5 מטר לדקה.

DEIMOS-SR

דגם שער חשמלי נגרר ICARO

תאים לשערים נגררים במשקל של עד 2000 ק"ג בעל הספק של עד 1 כ"ס בעל אפשרויות הפעלה מגוונות האטת סוף מהלך ורגש לחץ בתנועה ממסרה טבולה בשמן, צלעות ומניפת קירור לוח פיקוד מובנה, דגם LEO, בעל צג תכונות דיגיטלי לתכנות אפשרויות הפעלה מגוונות ומרשימות מתאים לעבודה מסיבית

ICARO

דגם שער חשמלי נגרר URANO

מהירות – 9 מ' לדקה . מערכת רגש לחץ בתנועה. מנגנון הגנה לשמירה על הגיר ולוח הפיקוד. גישה נוחה ללוח הפיקוד הממוקם בחלק הקדמי של המנוע. מתאים ל:שערים נגררים במשקל של עד 1200 ק"ג במנוע קיים רגש לחץ בתנועה במנוע קיים מנגנון האטות סוף מהל

URANO
מנוע לשער נגרר 600 ק"ג

מנוע לשער נגרר 600 ק"ג

מנוע לשער חשמלי נגרר

מנוע לשער כנף LUX

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן