תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מנועים

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

מנועים לשער נגרר \ קונזולי

מנועי BFT

BFT DEIMOS BT A600​

BFT DEIMOS BT A600

מתח הזנה 220-230V

מנוע 24v במשקל עד 1000 ק”ג. מהירות כנף 9 מטר לדקה. ניתן להוסיף סוללות גיבוי/הפעלה סולרית. קיים רגש לחץ מובנה בתנועה.

BFT ARES BT A1000

מנוע 24v במשקל עד 1000 ק”ג. מהירות כנף 9 מטר לדקה. ניתן להוסיף סוללות גיבוי/הפעלה סולרית. קיים רגש לחץ מובנה בתנועה.

BFT ARES BT A1500

BFT ICARO SMART AC A2000

BFT ICARO SMART AC A2000

מנועי NICE

NICE ROBUS 400/600/1000

מנוע 24v

NICE RUN 1800/2500

NICE THOR 1500

NICE 400/1200 HI-SPEED

מנועים תלת פאזים

NICE RUN 2500i

ELRAM

מנועים לשערי כנף

Proteco Bat 300

Proteco Bat 400

KUSTOS BT A25

KUSTOS BT A40

BFT VIRGO

BFT PHOBOS BT

מנועים לדלתות הרמה

NICE SPINBUS

BFT BOTTICELLI SMART BT A850

פיקוד דגם VENERE BT A DIS

BFT IOS SMART BT A1250

פיקוד דגם VENERE BT

מנועים לתריסים

מנוע לתריס חשמלי

BFT WIND

מנוע אמצעי לתריס גלילה

NICE TITAN BME

מנוע אמצעי לתריס גלילה

מנועים לשערים חשמליים – הכוח מאחורי הקסם.

מאחורי כל גבר מצליח מסתתרת אישה, ומאחורי כל שער מסתתר המנוע הנכון המפעיל אותו ללא בעיות. אכן, סוג מנוע לשער חשמלי היא ההחלטה החשובה ביותר שתעשו בעת התקנת שער חשמלי לכל מטרה ובכל מקום. המנוע הוא המפעיל והאחראי הישיר לכך שהשער נסגר ונפתח ללא בעיות, בצורה חלקה ושקטה.

שער חשמלי כמובן משמו פועל באמצעות חשמל, זוהי האנרגיה המפעילה אותו ובלעדיה אין לשער החשמלי קיום. בכדי לשלוט באנרגיה זו ולווסת אותה הרי שיש לשער החשמלי מנוע חשמלי הקובע את קצב וטיב הפעלתו. ככל מוצר אחר הרי שגם לשער החשמלי המנוע רב משמעות ומשפיע רבות על פעילותו, אכן השער החשמלי אינו שונה מכל מוצר אחר. שער חשמלי תלוי בקשר הדוק למנוע אשר בבסיסו ופעמים רבות ההבדל בין שער חשמלי הפועל כהלכה לשער חשמלי המזייף הוא סוג המנוע היושב בבסיסם. שער חשמלי נחוץ בכדי למנוע מגורמים לא רצויים להיכנס לשטחנו הפרטי, כלומר המשמעות של מנוע גרוע הפועל שלא כהלכה הוא שער חשמלי שלא מצליח למנוע מגורמים לא רצויים להיכנס לביתנו. במקרה בפחות גרוע מנוע לא טוב המורכב על שער חשמלי יגרום לנו לבעיות רבות ולאי נוחות רבה אשר תדרוש מאיתנו השקעה כספית גדולה. לא רק זאת אלא שאנו יכולים להיתקע מחוץ או בתוך השטח המדובר מכיוון שהשער החשמלי לא עובד כראוי. על כן עצתנו היא לוודא היטב שכאשר אנו מתקינים שער חשמלי המנוע שלו הוא באיכות טובה ומהסוג המובחר ביותר שיש. 

סוגי מנועים לשערים חשמליים.

אנו מבחינים בין שלושה סוגי מנועים חשמליים לשערים כאשר כל אחד מהם מתאים לסוג שער אחר. מנוע לשער כנף, למשל, לא דומה בגודלו ובכוחו לצרכיו של מנוע לשער נגרר העשוי מתכת כבדה.אלו הם המנועים:

  • מנוע אלקטרו- מכני.
  • מנוע טבול שמן.
  • מנוע תעשייתי תלת פאזי.

ככלל, כל המנועים יכולים להפעיל את כל סוגי השערים, בתנאים מסוימים. יחד עם זאת התאמת המנוע החשמלי לסוג השער תקבע את אורך חייו של השער. חברת אלון שערים מספקים את השירות של ייעוץ מקצועי לבחינת מנוע לשער חשמלי.

פרמטרים לבחירת מנוע לשער חשמלי.

על מנת להתאים את המנוע הנכון לשער הנכון יש להתחשב בכמה פרמטרים משתנים.

  • משקל השער – ככל שהשער יותר כבד, כך יש צורך במנוע חזק שיגרור ולא יתאמץ בעת הפתיחה והסגירה. שער גדול ומאסיבי יזדקק למנוע גדול בעל כוחות סוס רבים.
  • סוג השער – שער חשמלי לחניה פרטית או מחסום זרוע קצר לא דורש את אותו הכוח כמו שער נגרר או שער קונזולי מרחף
  • מספר המשתמשים – מספר האנשים או הרכבים המפעילים את השער ביום. נהוג לומר כי המנוע האלקטרו מכאני מתאים למספר משתמשים שאינו עולה על 30, מנוע טבול שמן למספר משתמשים מעל 40 ומנוע תעשייתי תלת פאזי מתאים למקומות בהם השער עובד ללא הפסקה.

כל הפרמטרים האלה ועוד משוקללים על ידי נציג חברת השערים ובסופו של תהליך מותאם המנוע לשער החשמלי.

איכות ותוי תקן.

נכון לאוקטובר 2006, כל השערים החשמליים מחויבים בתקן ישראלי, וכך גם מנועים לשערים חשמליים. חשיבות תו התקן היא בכל שהלקוח יודע שהמנוע נבדק ונמצא בטוח ומתאים לאקלים הישראלי. בנוסף, תו התקן הוא כמו תעודת אחריות ובמקרה של תקלה יידע הלקוח למי לפנות.
חברת אלון שערים מחזיקה אך ורק מנועים לשערים בעלי תו תקן ובעלי אחריות מלאה ללקוח. תו התקן הוא עוד נדבך ועדות לכך שחברתנו מקפידה על איכות גבוהה, רצינות ושירות מלא ללקוח.

התקנת מנוע לשער חשמלי

גם לאחר שבחרתם את המנוע המתאים לשער, יש לוודא כי ההתקנה נעשית בצורה מקצועית ואסתטית. המנוע הוא לוח הפיקוד השולט על השער אך אין צורך לראותו. בנוסף, הטמנת מנוע חשמלי היא בטיחותית יותר וכמובן, אסתטית יותר.
הטכנאים המומחים של אלון שערים יודעים היכן להטמין את המנוע כך שלא ייראה בעין, לא יתקלקל עקב רטיבות ולחות ולא יסכן את המשתמשים. בנוסף, מומחי ההתקנה יסתירו את חוטי החשמל כך שלא ייראו כלל.
אנו מודעים לכך שהלקוחות אינם מכירים את המושגים הטכניים הכרוכים בהתקנת המנוע ולכן דואגים לשלוח נציג מטעמנו שיסביר לכם בשפה ברורה את תהליך התאמת המנוע והתקנתו. לאחר מכן נלווה אתכם לאורך כל הפרוייקט ואף לאחר מכן.
זכרו, מנוע חשמלי טוב – שער פתוח, ובטוח.
צרו קשר וקבעו פגישת ייעוץ עם אלון שערים !

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן