תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מחסום חניה אישי

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

מחסום חניה אישי - פתרון מהיר ויעיל

עמוד חניה הוא אחד הפתרונות הפשוטים אך היעילים ביותר לשמירה על מקום חניה פרטי. באיזור המרכז, הקרב על החניה גובה קורבנות רבים מדי יום. אם ברשותכם מקום חניה פרטי בבית או במקום העבודה, ייתכן מאוד שתרצו לסמן אותו באמצעות עמוד חניה.
עמוד חניה הוא למעשה עמוד מתכת המחובר לקרקע ומונע ממכוניות שאינן מורשות לחנות במקום החנייה. עמוד החניה מחובר לקרקע באמצעות מנעול ושרשרת. במקרה הצורך, בעל החניה פותח את המנעול, משכיב את העמוד על הקרקע וחונה באין מפריע.
במקרים רבים, ממקמים את עמוד החניה כך שגם לאחר שנכנסים לחניה יש אפשרות להעמיד אותו שוב ולמנוע מגנבים את הפיתוי לגנוב את הרכב. אפשרות נוספת וחדישה יותר היא לרכוש עמוד חניה חשמלי הנשכב ומרומם באמצעות שלט חשמלי.

אילו סוגי מחסומי חנייה קיימים?

כמובן שתחילה עלינו להגדיר מה הם המשאבים העומדים לרשותנו לקניית מחסום החנייה. בנוסף יש משמעות לשאלה האם אנו גרים בבית פרטי או בבית משותף או שמא אנו מעוניינים במחסום חנייה לבית עסק. לאחר שביררנו את נושאים אלו הרי שאנו יכולים להתפנות לשאלה איזה מחסום חנייה עדיף לנו לרכוש. החשיבות הראשונה של מחסום החנייה הוא שיהיה ניתן לפתוח אותו בקלות ובנוחות. כיום המחסום העונה על קריטריונים אלו בצורה הטובה ביותר הוא מחסום חנייה בהפעלה סלולרית. מחסום חנייה בהפעלה סלולרית מאפשר לנו לפתוח את המחסום בקלות מרכבנו תוך כדי התקשרות מהנייד אל מערכת ההפעלה של המחסום. כמובן שבנייד כדאי לקרוא למחסום החנייה בשם אחר כך שבמידה וגנב לוקח גם את הפלאפון הוא לא יוכל לפתוח את מחסום החנייה מכיוון שלא ידע אל איזה פלאפון הוא מתקשר. בשוק קיימים מספר מחסומים נוספים הפועלים באמצעות מערכות הפעלה אחרות, כגון מחסום חנייה הפועל על קודן, או מחסום חנייה הפועל באמצעות אינטרקום. כמובן שעליך לבחור את מחסום החנייה הטוב ביותר לך.
 
על מה כדאי להקפיד כאשר קונים מחסום חנייה?
 
ראשית יש להחליט מאיזה חומר אני רוצה שמחסום החנייה יהיה, בשוק שני החומרים הנפוצים ביותר הם עץ וברזל, כאשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. כך לדוגמא מחסום חנייה מעץ ניתן לפרוץ באמצעות התנגשות בו עם הרכב ביתר קלות לעומת מחסום הברזל. מנגד מחסום העץ מבחינה עיצובית מתאים יותר לסביבה ביתית ובנוסף עלותו פחותה, כך שכל אדם צריך לבחור את המתאים לו. נושא נוסף שעלינו להקפיד עליו הוא בטיחותו של מחסום החנייה, עלינו להקפיד שמחסום החנייה ייסגר רק כאשר אין בנמצא אדם או מכונית וזאת בכדי למנוע תאונות מצערות שאף יכולות לעלות בחיי אדם.
 
 
התקנת עמוד חניה
התקנת עמוד חניה אפשרית על כל משטח כגון אספלט, בטון או אבנים משולבות. התקנת העמוד מתבצעת באמצעות קדיחה והחדרת יתדות לעיצוב העמוד. במקרים מסוימים יש לצקת את העמוד לקרקע באמצעות בטון.
עמוד חניה הוא אמנם אלמנט קטן באופן יחסי, אך גם במקרה שלו יש חשיבות לאסתטיקה ולעיצוב. לרשותכם, מבחר צבעים ואפשרויות צביעה של העמוד כך שלא ייראה מוזנח ופגום.
עמוד חניה – הפתרון העירוני
עמוד חניה לחנייה פרטית מתאים למי שבאיזור מגוריו או במקום עבודתו יש מצוקת חניה והוא חושש, בצדק, כי לא יוכל להחנות במקום החניה שמגיע לו כחוק. בנוסף, בעקבות מכת גניבות בישראל, עמוד חניה הוא עוד אלמנט הרומז לגנב כי לא כדאי לו להשקיע בגניבת הרכב שלכם.
חברת אלון שערים, מספקת את השירות של עמודי חניה לכל סוגי המשטח ואף את שירות ההתקנה הנלווה לקנייה. חברתנו מייעצת ועוזרת למצוא פתרונות הגנה על חניות והגנה מפני גניבות.
באתר החברה תוכלו למצוא מגוון עמודי חניה ובנוסף מידע חיוני שיעזור לכם לבחור את האלמנט המוצלח ביותר מבחינתכם.
אנחנו כאן בשבילכם.
צרו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ – 03-9600400

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן