תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

מחסום מתקפל

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

מחסום מתקפל הוא בדיוק מה שבעלי רכבים פרטיים צריכים על מנת לשמור על החנייה שלהם. באמצעות מחסום חניה מתקפל ניתן למנוע תפיסה של החניה על ידי רכב אחר, לחסוך ריבים עם השכנים ולהתגונן מעוגמת נפש מיותרת. בנוסף, מחסום מתקפל מגיע בצבע בולט והוא עשוי ברזל מאסיבי כך שלא ניתן לפרק או להזיז אותו.

מחסום חניה מתקפל

היתרון של מחסום מתקפל בא לידי ביטוי בכך שהוא מסופק עם מנעול תלייה ואביזרי חיבור שמיועדים לאספלט או בטון. המשמעות היא שניתן לשלב אותו בקלות בחניה צמודה לבית פרטי, בחניון של בניין מגורים משותפים וגם במקומות ציבוריים עם חניה שמורה. ההתקנה פשוטה ומתבצעת על ידי 3 ברגים בלבד, אך גם לאחר מכן התפעול נוח וידידותי. את המחסום אפשר להעביר בקלות בין בתים וחניות. אז גם אחרי מעבר דירה, המחסום ממשיך ללוות אותך ולספק פתרון.

אנו מתאימים את השער לצרכים שלך כדי לחסוך עבורך זמן והוצאות והמוצרים שלנו אמינים. אצלנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר גם על מנת לבנות ולשווק מחסום חניה מתקפל, כך שלך רק נותר לבחור היכן להתקין אותו.

אלון שערים

תבחרו המחסומים המתקפלים שלנו

האמינות של אלון שערים משחקת תפקיד חשוב בהתאמת כל סוג של מחסום מתקפל לצרכים שלך ושל קהל היעד. באמצעות המחסום שלנו יש כמה יתרונות משמעותיים שאותם באפשרותך להשיג עכשיו במחיר משתלם:

  • פתיחה וסגירה של המחסום בתוך שניות ספורות
  • אפשרות לבחור מיקום ספציפי של המחסום לפי גודל החניה
  • התאמה לכל סוגי החניות
  • מחסום שניתן לחבר למשטחים שונים

בשביל לבחור את המחסום המתאים, ניתן להתייעץ עם המומחים של אלון שערים ולערב אותנו בתהליך קבלת ההחלטות. אנו נבין יחד איתך מה היתרונות של כל מחסום ואיך משלבים אותו עם שער כניסה מאסיבי יותר. לאחר מכן, נתאים לחניה שלך את המחסום שיחסוך עבורך דאגות.

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן