להרגיש בטוחים יותר ופרטיים יותר

מחסום חשמלי ללא ספק ישנה את הבית שלכם וישנה גם את חייכם. הוא יהיה הרבה יותר אסתטי, הוא יקנה לכם חיים הרבה יותר נוחים ופשוטים, לא תצטרכו לצאת מהרכב כדי להיכנס לחניה שלכם ולא תצטרכו לדאוג כי שכחתם אותו פתוח. עוד לפני שנרחיב על עניין הבטיחות, חשוב לזכור כי שער חשמלי יספק לכם הרבה יותר פרטיות וסוף סוף תוכלו להרגיש בנוח בחצר שלכם. יש שערים שחוסמים את המרחב כולו וכך אתם יכולים להיות בחצר ביתכם בלי שאף אחד מביט בכם אפילו אם היא גובלת ממש ברחוב. עם זאת, השער יכול להיפתח די בקלות ואתם יכולים לשכוח אותו פתוח.

לא שוכחים את השער פתוח

שערים חשמליים יכולים להיות פתרון מעולה גם למבני מגורים רבי קומות, גם לבניינים משותפים קטנים יותר וגם לבתים פרטיים. כל אחד מאיתנו רוצה חיים נוחים יותר ולא מעוניין לצאת מהרכב כדי לפתוח את השער, בטח לא כאשר יש גשם או בשער לילה מאוחרת שאין באמת כוח, אך אף אחד גם לא רוצה לצאת מהרכב כדי לסגור את השער אחרי שהוא יצא ממנו בזמן שהוא ממהר לעבודה. עם שער חשמלי אין סיכוי שמישהו יתעצל או ישכח, כי לחיצת כפתור אחת פשוטה תסגור אותו תוך כמה שניות.

להיות עם שער נעול בכל רגע

בואו נניח שהשער הידני שסוגר את חצר ביתכם יהיה סגור. האם הוא יהיה נעול? האם אתם באמת תנעלו אותו? אם אתם תנעלו אותו זה עדיין לא אומר שהבית שלכם מוגן, הרי לא משנה אם מדובר על מנעול קפיץ או מנעול רגיל בילד אין, כל אחד שיודע לפרוץ מנעולים יוכל לפרוץ אות ודי בקלות. בכל מקרה רוב הסיכויים שלא באמת תפתחו מנעול בכל בוקר ובכל ערב כשתצאו ותחזרו מהעבודה, ולכן כל מה שנותר לגנב לעשות הוא לקפוץ מעל הגדר שלכם ולפתוח אותו מבפנים.

אלו סוגים יש ומה היתרונות של כל סוג?

יש מגוון רחב של שערים חשמליים ולמעשה הבחירה שלכם חייבת להיות שקולה ומותאמת לצרכים שלכם, גם הצרכים האסתטיים וגם תנאי השטח ואופי השימוש. אם מדובר במקום שבו תחלופת הרכבים גבוהה, כמו למשל עסק, חניון או בניין רב מגורים, מחסום זרוע יהיה פתרון מעולה. אם אתם רוצים פרטיות וביטחון ברמה גבוהה יותר שער כנף, שערי גרירה או שערי הרמה יספקו את מבוקשכם.