תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

שלטים

שלטים לשערים חשמליים

קשה להאמין, אך גם שער חשמלי מאסיבי, ארוך ובעל מנוע תעשייתי, לא שווה כלום בלי דבר קטן שנקרא שלט חשמלי. אכן, שלט חשמלי הוא קטן אך משמעותי מאוד. בלעדיו לא ניתן להיכנס לחניון, לחנייה הפרטית , לחניית בניין המגורים, לחנייה בעבודה או למפעל.
שלטים לשער חשמלי עובדים על תדר, בהתאם לשער היעד שאליו מכוון השלט. למעשה, שלט חשמלי הוא מופת של טכנולוגיה זעירה ואיכותית. רבים טועים לחשוב כי מראהו החיצוני מעיד על תוכנו ואיכותו של השלט. ההיפך הוא הנכון, יש לוודא כי הרכיבים הפנימיים עשויים מחומרים איכותיים ולא מתבלים. אחרת, ייתכן שתמצאו את עצמכם מחוץ לשער, לוחצים על השלט בחוזקה, אך לשווא.
חברת אלון שערים מחזיקה במגוון איכותי של שלטים לשערים חשמליים מהחברות הטובות והאיכותיות ביותר בעולם, ובתדרים שונים:

  • שלטים בעלי תדרים גבוהים או נמוכים: תדר 634, 316, 274
  • שלטים בעלי תדר משתנה.
  • שלט לשער חשמלי.
  • שלטים אשר ניתן להעתיק בבית הלקוח.

כמו כן, חברת אלון שערים מחזיקה ברשותה שלט אוניברסלי לשער חשמלי.

שלטים לשערים חשמליים

שלטים לחניה – תחזוקה

שלטים לחניה סובלים ממוניטין לא אמין. רבים מהם מתקלקלים בדיוק ברגעים הכי פחות מתאימים, חלקם נעלמים בדרכים מסתוריות, וחלקם מפתחים קורוזיה פנימית ומפסיקים לפעול. במקרים מצערים אלה יש צורך בשירות שכפול שלט.
ראשית, חברת אלון שערים מספקת שני שלטים לחניה לכל לקוח, זאת על מנת להמנע ממצב שבו לא ניתן להכנס דרך השער. שנית, החברה מפעילה שרות עד בית הלקוח, במשך 24 שעות ביממה כך שבכל מקרה, אנחנו נגיע עד אליכם ונתקן את התקלה, נשכפל את השלט, נתאים את התדר ונחזיר אותו לפעולה.

שלטים חשמליים – חידושים והמצאות

העידן הטכנולוגי המתקדם הביא אתו אפשרויות חדשות לפתיחת השער. למשל, דרך הפלאפון, דרך המחשב או באמצעות הבהוב אורות. כל הדרכים הללו אפשריות דרך חברת אלון שערים אולם בכל מקרה, רצוי ומומלץ להצטייד גם בשלטים חשמליים לשער. בסופו של דבר, זוהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר לפתיחת שערים חשמליים.
לבחירת שלט איכותי, צרו קשר 24 שעות ביממה 073-7831488

שכפול שלט חניה

שלט חניה מבטיח שבכל רגע נתון נוכל להיכנס לחניון ולהשתמש בחניה הפרטית ששמורה עבורנו בתוכו.

שירות ספציפי של שכפול שלט חניה רלוונטי עבורנו אם אנחנו חולקים את הרכב עם בני משפחה, בני זוג או ילדים. בכל אחד מהמקרים האלה, נרצה שלכל אחד מבני המשפחה יהיה את השלט שלו. אבל גם פה, עלינו לוודא שהשכפול מתבצע בצורה מקצועית.

הבעיה היא שלא כל שירות של שכפול שלט חניה מתבצע באותו אופן או מביא לאותן תוצאות. אם לא משכפלים את השלט לפי הנחיות היצרן לדוגמא, זה עלול למנוע ממנו לפעול היטב גם בעתיד.

קידוד שלט למחסום חניה

אחד השלבים של שכפול שלט חניה כולל קידוד. את הקידוד של השלט מבצעים בהתאם למחסום החניה ולפי השער. התהליך של קידוד שלט למחסום חניה מחייב היכרות עם ההנחיות של היצרן מצד אחד ועם הדרישות של הלקוח מצד שני.

העתקת שלט חניה

האפשרות של שכפול שלט חניה, או במילים אחרות העתקת שלט חניה, היא דרך מעולה לעזור לנו לחסוך בהוצאות ולשפר את איכות החיים. במקום להחליף את כל השלט או לוותר על חניה פרטית למרות שימוש משותף ברכב, כל שנדרש הוא להעתיק את התוכן והקידוד שיש על שלט אחד לעוד שלט נוסף.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז שירותים שונים של שכפול, קידוד והעתקת שלט חניה מול חברה מקצועית שמתמחה בכך. זה גם התפקיד של אלון שערים והתייעצות איתנו תעזור לך להבין טוב יותר מה נכון עבורך ובשביל כל התא המשפחתי המורחב.

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן