תפריט

מתכונת חירום ! עובדים בשבילכם במתכונת חירום עם מפעל ומתקינים כחול לבן

שער חשמלי נגרר

שירות ומכירה פריסה ארצית 24/7

חלקים ומוצרים איכותיים עם תווי תקן ואחריות

מחלקת תכנון והנדסה לכל פרוייטקט לשרותכם

כל סוגי השערים המחסומים ובקרות כניסה

הצעת מחיר מהירה וייעוץ חינם

ייעוץ ותכנון של מומחה בתחום שערים, מחסומים, תריסים נגללים קרוסלות ובקרות כניסה

שער הזזה נגרר – הכי בטוח שיש

שער נגרר עשוי ברזל הוא ככל הנראה הפתרון הבטיחותי ביותר להגן על שטח מוגדר, פרטי או ציבורי. זו ככל הנראה הסיבה העיקרית לכך שחניונים תת קרקעיים מעדיפים שערי הזזה על פני סוגי שערים חשמליים אחרים.
אך לאחרונה, בעקבות ההכרה בחשיבות האסתטיקה והתפתחות הטכנולוגיה בתחום שערים חשמליים, אנו עדים גם לבתים פרטיים הבוחרים לסמן את שטח ביתם באמצעות שער הזזה דקורטיבי, בטיחותי ומעוצב.
שערים נגררים, בדומה לשאר השערים החשמליים נפתחים ונסגרים באמצעות שלט חשמלי ומופעלים באמצעות מנוע לשער חשמלי נגרר. ייחודם בכך שהם נעים על מסילה היושבת על הקרקע או, במקרים נדירים יותר, על החלק העליון של השער.

שערים נגררים קונזוליים

שערי הזזה קונזוליים נקראים גם שערים מרחפים, זאת משום שאינם נעים על מסילה מיושרת על הקרקע אלא נפתחים אל מסגרת צדדית המחזיקה את כל השער. שערים נגררים אלה מתאימים למקומות בהם לא ניתן ליישר את הקרקע לשם הנחת מסילה או בגלל העדפה אסתטית של הלקוח.

מנוע לשער נגרר

אחד היתרונות הברורים של שערים נגררים הוא שאינם דורשים מנוע כבד ועוצמתי, זאת משום שהמסילה נושאת ברוב המשקל של השער. יחד עם זאת, שער גרירה גדול, לצרכים תעשייתיים ואינטנסיביים בהחלט ידרוש מנוע אלקטרו מכאני טבול שמן, זאת על מנת לעמוד בעומס הפתיחות והסגירות מדי יום.
רק בעל מקצוע עם נסיון וידע יוכל להתאים מנוע לשער נגרר לצרכים הריאליים של הלקוח. מומחי אלון שערים עושים זאת מדי יום ביומו, ובהצלחה לא מבוטלת.

שערים נגררים – אספקטים נוספים

כנף שער נגרר נפתחת באופן אופקי אל מקום ייעודי בצד. המקום הייעודי יכול להיות דופן הגדר או פנים הבטון, בדומה לחלון הזזה. בדרך כלל, שער הזזה הוא יחידה אחת הנעה במלואה, עד לפתיחה מלאה, אולם, במקרה הצורך, ניתן לפצל את השער לשתי יחידות הנפתחות ימינה ושמאלה.
אפשרות נוספת היא הרכבת שתי יחידות הנפתחות אחת על גבי השנייה ומאפשרות מעבר של מכונית אחת, או שתיים.
שערים נגררים לבית מגיעים בשלל צבעים ועיצובים מרעננים. בחברת אלון שערים מבינים את רצון הלקוח בכל הקשור לאיכות ולבטיחות השער אך גם מבינים את חשיבות האסתטיקה והעיצוב של השערים החשמליים המודרנים.
לרשות הלקוחות אפשרות לבחור שער נגרר עם פרזולים מיוחדים, דוגמאות אוריינטליות ושילוב של חומרים נוספים כמו עץ וזכוכית. אנחנו נדאג להתקנה, להתאמת מנוע לשער נגרר, לשירות, לייעוץ וכמובן, לשביעות רצון הלקוח.

אלון שערים - תעשייה כחול לבן!
מלאו את הפרטים ומתקין כחול-לבן בדרך אליכם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, ההצעה ופרטים נוספים בקרוב יהיו אצלכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

דרושים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

רק כמה פרטים קטנים...

דילוג לתוכן